MENU
polska english deutsch
slajd
przycisk przycisk przycisk przycisk
Drodzy Goście!
W naszym Hotelu wprowadziliśmy wiele zasad bezpieczeństwa i higieny, które sprawią, że będą się mogli Państwo cieszyć bezpiecznym i spokojnym pobytem u nas.

·       Bezpieczna lokalizacja: z dala od dużych miast
·       Blisko natury- hotel położony nad jeziorem z własną przystanią oraz plażą,
·       Hotel wraz z domkami, własnym parkingiem oraz parkiem jest ogrodzony i zlokalizowany na 6h
·       duży parking pozwala na ograniczenie kontaktów z innymi gośćmi już  od samego początku pobytu

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY OBOWIĄZUJĄCE W NASZYM HOTELU
bezpiecznyGość /bezpiecznyHotel  /strefawolnaodKoronawirusa
Uwaga: informacje uaktualniany na bieżąco w zależności od zaleceń odpowiednich organów administracyjnych. 
RECEPCJA
1.  Goście oddzieleni są od pracownika recepcji płytą plexi.
2.  Płyny do dezynfekcji rąk dostępne są w recepcji  w toaletach ogólnodostępnych, oraz w innych oznaczonych miejscach. W każdej toalecie w widocznym miejscu dodatkowo znajdują się instrukcje mycia rąk.
3.  Dezynfekcja wszystkich miejsc narażonych na dotyk: klamek, przycisków w windzie, poręczy, blatu recepcji, terminali,  itp.
4.  Przy stanowisku recepcji może znajdować się jedna osoba. Ograniczenie ilości Gości oczekujących na meldunek.
5.  Zachowanie bezpiecznej odległości na recepcji przynajmniej 2 m. między osobami
6.  W sytuacji, jeśli podczas check-in, Gość wykazuje objawy COVID-19 takie jak: gorączka, kaszel itp. nie przyjmowanie Gościa do hotelu. Jeśli Gość podczas pobytu zdiagnozuje u siebie jakiekolwiek objawy choroby powinien niezwłocznie: skontaktować się z właściwymi, lokalnymi służbami medycznymi, poinformować Recepcją lub Dyrekcję hotelu oraz postać w izolacji ograniczając kontakt z personelem lub innymi gośćmi ( jeśli nie jest możliwe bezpieczne opuszczenie hotelu).
7.  Dezynfekcja recepcji poprzez ozonowanie
8.  Częste wietrzenie recepcji

Pokoje
1.  Po każdym zakończonym pobycie, służba pięter dokładnie dezynfekuje pokoje zwracając uwagę na zagłówki, lampki nocne, piloty, włączniki, klamki, ozonowanie pokoju po każdym pobycie gości
2.  Zakaz przebywania w pokoju osób innych niż zameldowani Goście.
3.  Codzienna usługa sprzątania pokoju zajętego – tylko na życzenie gosci.
4.  Każdy pokój po wyjeździe Gościa zostaje wyłączony z użytku na 72 godziny, w tym czasie jest dokładnie dezynfekowany.
5.  Częste wietrzenie pokoi hotelowych.
6.  Na życzenie gości pokój hotelowy może być ozonowany w trakcie pobytu – usługa dodatkowo płatna

Restauracja
  1.  Posiłki/napoje serwujemy w restauracji z zachowaniem restrykcyjnych zasad higieny (zgodnie z wytycznymi rządu RP)
  2. Pracownicy serwują posiłki/napoje w restauracji używając maseczek ochronnych oraz rękawiczek.